Frank Verstraete en Georges Maertens
Restaurant De Lieve, Damme

Restaurant De Lieve gelegen in het pittoreske Damme, wil bij deze de mensen van Dinnersite feliciteren met hun site. Dit instrument, die hoe dan ook uiterst belangrijk is voor ons restaurateurs, werkt zeer efficiënt en doeltreffend. De vlotheid en het aanpassen van de promotiemogelijkheden is in een oogwenk is gebeurd. Het pushen of opdringerig gedoe die wordt gehanteerd door sommige andere sites van min of meer dezelfde aard, blijft hier achterwege, wat nog eens zo aangenaam samenwerken is. Naar de klanten toe hebben wij reeds kunnen vaststellen dat deze Dinnersite, als een betrouwbare bron beschouwen bij hun restaurantkeuze.

Sinds onze samenwerking met Dinnersite, zijn de resultaten in het veld meer dan bevredigend.

Aan Dhr Cats een extra woordje van dank voor de zeer aangename en voortreffelijke samenwerking.

Dinnersite is volgens onze bescheiden mening, absoluut een aanrader voor alle restaurateurs die op een aangename, efficiënte en betaalbare manier hun zaak willen promoten met als gevolg, merkbaar een hoger aantal bezoekers.


Olivier, restaurant De Plezanten Hof Aalter
Restaurant De Plezanten Hof, Aalter

Reeds een klein jaar geven wij o.a. ook onze promotie's via dinnersite, deze mensen zijn eerlijk & verbinden U tot niets. Er zijn géén verplichtingen verbonden & U kan wanneer U zelf wil uw restaurant in de kijker zetten mits een heel voordelig tarief. Een dikke proficiat aan het dinnersite team.


Koen Horemans en Annick De Maeyer
Restaurant 't Kokoentje, Westmalle

Bij deze willen wij, van het restaurant 't Kokoentje in Westmalle, u laten weten dat wij ons volledig aansluiten bij Brasserie De Valk, die jullie vorige maand in de bloemetjes zette. In alles wat zij schreven, kunnen wij ons terugvinden.

Ook wij kunnen alleen maar woorden van lof uitspreken over jullie.
Wij voelen ons zeer goed bij jullie site, maar vooral ook bij u, Robert.
U doet er alles aan om ons op een zeer professionele en aangename manier te begeleiden om onze zaak in de kijker te plaatsen en dat appreciëren wij ten zeerste.

In het verleden werden wij, evenals de meeste collega-restaurateurs, ook meermaals benaderd door andere sites en websitebouwers en dat is niet altijd in goede aarde gevallen. Bij de meeste draait het gewoon om geld en eens ze een contract binnenhebben, zijn ze amper bereikbaar.
Voor alles nemen ze hun tijd, behalve voor de facturen, die komen altijd stipt.
Bij jullie niet. Jullie contacteren ons zelf om samen ideën uit te wisselen en dat kosteloos.

Wij hadden een persoonlijke website van 't Kokoentje, gemaakt door een gespecialiseerde firma, maar zoals bij de meeste, konden wij daar zelf niets aan aanpassen. Telkens we iets wilden veranderen moest er iemand langskomen en natuurlijk volgde daarna de factuur.
Dinnersite gaf ons de oplossing !! Nu hebben wij een website bij dinnersite, die we zelf aanpassen en waarop we toch nog voldoende informatie op kunnen plaatsen en dit voor een aangename prijs.

Door deel te nemen aan de Kerstspecial zagen wij het bezoekersaantal aan onze zaak stijgen.
Wij mochten reeds de voorbij weken al talloze nieuwe klanten ontvangen, die door dinnersite onze zaak ontdekte.
Hopelijk blijft dit zo en wordt 2010 een mooi jaar.


Brasserie De Valk, Antwerpen

Beste Dinnersite team,

Bij deze willen wij jullie - en ook de bezoekers van Dinnersite - even laten geworden hoe blij we zijn met de fijne, super professionele en correcte samenwerking! Even een korte schets waarom...

In het verleden werden wij reeds door verschillende sites, waaronder ook jullie, gecontacteerd om onze brasserie online te promoten. Onze verbazing was zeer groot toen we de prijzen (en diensten die we kregen voor deze tarieven) vergeleken! Bij een aantal concurrerende restaurantsites zouden we vier maal (4 X!!) zoveel geld op tafel moeten gooien om nog niet de helft van mogelijkheden online te zetten dan bij jullie, plús werd er verplicht om een contract van 2 jaar te af te sluiten! Daarom ook dat we eerst en vooral jullie om wat meer informatie vroegen.

Vanaf het eerste contact werd alles op een zeer professionele manier uit de doeken gedaan en werd er correcte informatie gegeven, zonder addertjes onder het gras. Dus dachten wij: waarom niet eens proberen? En dat deden we...

Tot op de dag van vandaag hebben wij hier nog geen seconde spijt van gehad!!

Dankzij jullie hebben talloze mensen de weg naar onze brasserie gevonden, hebben we de laatste maand al onnoemelijk veel reservaties binnen gekregen (zelfs al meer dan 300 voor 2010!!), kregen we er ook een groot aantal Nederlandse klanten bij die naar aanleiding van een bezoek aan Dinnersite bij ons kwamen eten, hun vrienden hiervan op de hoogte stelden en samen met hen zelfs al meerdere malen terugkwamen. (Die "klanten" zijn ondertussen al "vrienden" geworden! Hoe mooi toch!)

Ook talrijke touroperators die online Brasserie De Valk leerden kennen, alsook personeel van luchtvaartmaatschappijen, verenigingen, stadsgidsen en dergelijke meer mogen we nu verwelkomen voor een hapje en een drankje. En ze komen allemaal tevreden terug...

Daarom en voor nog veel meer: van harte bedankt Dinnersite!! Jullie zijn een echte aanrader!!

Met zeer vriendelijke groeten,

Team Brasserie De Valk.



Dhr. Bernard Lensink
Directeur a.i.
Landgoed Duin & Kruidberg, restaurant De Vrienden van Jacob

"Wij werken reeds lange tijd tot volle tevredenheid samen met Dinnersite voor ons restaurant De Vrienden van Jacob en sinds kort ook voor onze brasserie DenK. De site is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Bovendien worden door Dinnersite regelmatig zeer goede initiatieven gelanceerd, die de verkoop kunnen stimuleren. Wij nemen eigenlijk altijd deel aan de door hen gepresenteerde mogelijkheden om op en rond de feestdagen extra aandacht voor de georganiseerde evenementen te verkrijgen. De verzonden overzichten, waarop de bezoekers per restaurant worden aangegeven zijn duidelijk en geven een goed inzicht in de mate van populariteit van de restaurants. Bij Dinnersite is dan ook direct te zien, dat wanneer je er een beetje meer tijd in steekt, je er direct een boel voor terug kunt krijgen.
Wij zien Dinnersite als een betrouwbare en loyale partner en bevelen hen dan ook graag van harte aan."


Dhr. Ronald Reichert
General Manager
Holiday Inn Leiden / Garden Restaurant

"Dinnersite is al jarenlang een betrouwbare partner op gebied van promotie voor ons restaurant. Restaurantbezoekers blijken de site goed te kunnen vinden, m.n. door de overzichtelijke informatie en zoekmogelijkheden. Restauranthouders hebben vele mogelijkheden om het restaurant extra onder de aandacht te brengen: themadagen, banners, speciale kaders. Met name voor ons jaarlijks terugkerende kreeftenfestival en wekelijkse populaire familiebuffet wordt onze pagina goed bezocht. Door middel van een speciale kortingsactie konden wij de respons via Dinnersite tracen. Het leverde ons enkele honderden gasten op.
Ik beveel Dinnersite van harte aan."


Dhr. Hubert Haenen
Le Relais Gastronomique, Valkenburg aan de Geul

Dinnersite heeft al vele jaren mijn respect doordat deze site daadwerkelijk er alles aan doet om de aangesloten restaurants zo breed mogelijk onder de aandacht te brengen. Daar halen ze alles voor uit de kast door onder meer samenwerkingsverbanden aan te gaan.
Ook de site zelf wordt constant verbeterd, zodat ieder restaurant zich optimaal kan presenteren en in kan haken op speciale dagen zoals Valentijn, Pasen etc. Dinnersite is m.i. de meest ontwikkelde en geavanceerde vraagbaak voor restaurants binnen Nederland en Belgie. In Belgie ken ik geen enkele site die zich maar in de verste Verte kan meten met Dinnersite.
Opvallend is ook de persoonlijke service die Menno, de oprichter van Dinnersite, ondanks de geweldige groei, blijft geven. Petje af.


Dhr. Hana
Restaurant Los Argentinos, Amsterdam
Dinnersite Member sinds 1996


"Ik was zelf nog niet zo lang geopend en op zoek naar manieren om mijn restaurant te promoten. Internet stond toen nog in de kinderschoenen en niemand geloofde er echt in. Eerlijk is eerlijk, voor mij is het altijd het beste middel geweest om het aantal reserveringen omhoog te krijgen. Nu sta ik prominent vermeld en ben ik Gold Member. Uit de overzichtelijke statistieken die ik regelmatig ontvang blijkt dat meer dan 70% van de bezoekers aan mijn eigen site afkomstig is van dinnersite, waarvan vervolgens een aanzienlijk deel reserveert.
Klinkende resultaten, daar hou ik van."


Dhr. Spiros Chalos
Restaurant Lemonia, Utrecht

"Grieks restaurant Lemonia is gevestigd aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. Geen gebruikelijke plaats voor een exclusieve eetgelegenheid, maar eigenaar Spiros Chalos mikt op het publiek dat écht uit eten gaat in plaats van met de shoppingbags om de arm aanschuift. Des te meer reden om goed na te denken over de marketing van Lemonia, waarbij het internet een prominente rol inneemt. Na grondig onderzoek kwam dinnersite als nummer één uit de bus en bleek bovendien de enige site met een aanzienlijke invloed op de restaurantbezetting. Eén ding is voor Spiros Chalos na een klein jaartje experimenteren wel duidelijk:

Dinnersite werkt echt en in de nieuwe promotieplannen staat intensivering van de restaurantpromotie via dinnersite bovenaan de agenda."


Dhr. Sander Pinxten
Hoofd ICT
Landgoed Wolfslaar, Breda

"Dinnersite beschikt over gebruiksvriendelijke beheermogelijkheden voor restauranthouders. De uitgebreide promotiemogelijkheden kunnen grotendeels zelf ingevuld en in- en uitgeschakeld worden. Absoluut een pluspunt ten opzichte van de concurrentie. Tevens maken de geboden statistieken duidelijk waar je ten opzichte van anderen staat. We beschouwen online eetgidsen en daarmee natuurlijk dinnersite als een belangrijke schakel in onze online promotie voor het restaurant."